donderdag 9 augustus 2012

E.L.F Kwasten Bestelling

Ik zat gisteren toen ik thuis kwam van me werk de hele tijd wanhopig te wachten op een pakketje. Meestal als ze hier pakketjes komen afleveren is dat tussen 1 en 3 uur en daar ging ik dan ook vanuit. Ik kwam 2 uur thuis en vroeg meteen aan me vader pap is mijn pakketje al binnen? Nee die was nog niet binnen. Dus ik naar boven en ineens DEURBEL! Ik naar beneden gerent en het pakketje in ontvangst genomen!

Ik kon niet wachten om hier een artikel over te schrijven en ik ben voor mij doen daarom ook heel erg vroeg uit bed gekomenheb snel gegeten en meteen gaan fotograferen. Ik vind ze zo mooi! Wat ik bestel heb is een Oogschaduw kwast, Poederkwast, Foundation kwast, Crease kwast, Blending kwast en een Smudge kwast:

Van E.L.F heb je verschillende lijnen die je kunt bestellen de studio lijn de minerale lijn en ten slotte gewoon de E.L.F lijn. De minerale zijn echt de bamboe kwasten en kosten €5,90 per stuk. De studio lijn zijn zwarte chique kwasten en zijn er heel mooi uit en zijn €4,- per stuk. En dan heb je de gewone E.L.F kwasten en die zijn €1,- per stuk. Ik heb eerst dus voor de E.L.F kwasten gekozen. Het klinkt stom maar ik wil eerst weten hoe je echt precies met elke kwast om moet gaan en hoe je beste kunt gebruiken. Ik gebruikte eerst altijd een soort kwast en dat was de eyeshadow kwast in allerlei verschillende merken maar ik merk toch ook als ik filmpjes zie dat je met verschillende kwasten gewoon het mooiste effect krijgt. Als ik eenmaal aan de kwasten gewent ben dan ga ik kijken voor andere kwasten van MAC of Zoeva. Binnenkort is het de bedoeling dat ik me eerste make-up filmpje ga opnemen en als het allemaal een beetje mee zit wil ik ook een DIY zelf doen en ook op film zetten.

Ik vind dat het heel netjes verstuurd is, het zit in een doosje en onderop licht een roze papiertje en alles zit in plastic of in een doosje. Wel jammer is omdat ze in plastic zitten ze ook allemaal heel erg ruiken naar plastic dus ik ga ze vanavond eerst maar is wassen met baby shampoo. Ook www.eyeslipsface.nl is een hele fijne en betrouwbare site, ik wist even niet hoe iets moest ik 's avonds gemaild en volgende ochtend had ik meteen een reactie terug. Heel erg fijn!
De verzendkosten zijn wel beetje duur rond de €6.- maar als je het samen met je moeder of een vriendin besteld dan kun je het opsplitsen en dan valt het reuze mee. Het is tenslotte echt een hele goedkope en leuke webshop!

En als laatste heb ik ook nog een Eyeliner besteld van E.L.F deze was ook €1,- en ik heb een van de Essences die ik niet heel erg fijn vind dus ik dacht ik bestel hem maar mee. Ik ben hier heel erg benieuwd maar ook omdat die maar €1,- is. Ik hoop dat die mij goed bevalt want dan kan ik ingeval goedkoop eyeliners inslaan Hihi!
































De doosje ziet er misschien een beetje goedkoop uit maar ja, wat verwacht je ook voor een euro?
De verpakking van de eyeliner zelf ziet er wel weer chic uit met zilveren letters en zwarte huls. Dus ik ben blij als die goed werkt!

Dit was mijn bestelling alweer, ik was intotaal iets van €10,- kwijt met verzendkosten dat komt dus ook omdat ik samen met een vriendin heb besteld en we de verzendkosten gedeeld hebben.

Heb jij wel is besteld bij www.eyeslipsface.nl ? ♥

4 opmerkingen:

  1. mooie, werken de kwasten ook goed?

    dankje voor je reactie op mn blog!
    wil je me volgen? www.fashion-entree.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg jou ook :)

      Ik heb ze eerst even gewassen omdat ze een erge overheersende plastic geur hadden dus ik ga ze morgen uittesten :)

      Verwijderen
  2. Ik ben ook erg benieuwd naar de oogschaduwkwasten! Jammer van de plastic geur :(

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat ♥