maandag 30 juli 2012

Soundofbeauty.nl

Hallo Hallo!

Even een korte mededeling tussen door!
Omdat ik graag voor jullie schrijf en dingen doe, heb ik besloten een eigen domein aan te vragen.
Ik heb echt heel lang hier over na gedacht en elke dag ging ik naar yourhosting.nl om te kijken of www.soundofbeauty.nl nog beschikbaar was en dat was die gelukkig nog.
Hierbij heb ik besloten om toch maar mijn eigen domein aan te vragen, zodat ik hier in de toekomst niet meer naar hoef om te kijken.
Ik ben heel erg blij met deze keuze en ik hoop dat ik mezelf hier echt meer mee ga motiveren om elke dag een artikel online te krijgen.
Hierbij hoop ik ook dat jullie mij gaan volgen en dat jullie elke dag leuk vinden om mijn artikelen te lezen. Als er iets kan veranderen of je hebt vragen kun je altijd bij de reacties achterlaten of mij een mail sturen via soundofbeauty@live.nl

Totmorgen !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat ♥