maandag 30 juli 2012

New Start, New Blog.



Zoals jullie kunnen zien is dit mijn eerste artikel.
Ik wilde het eerste artikel meteen goed beginnen en knal er meteen even een shoplog tegen aan.
Wat jullie vooral kunnen verwachten op deze site is dus inderdaad veel shoplogs (heus niet shopaholic hihi) beauty, lifestyle en een gastblog van mijn beste vriendin Emma die vol enthousiastme leuke dingen gaat vertellen/ laten zien wat met fashion te maken heeft. Als jullie nu al benieuwd zijn wie Emma is: Klik hier
Dit gebeurd 1 keer in de 2 week.
Nu heb ik verder nog niks over mezelf verteld (handig) maar ik ben Bianca ik ben 18 jaar en ik heb eerst samen met Emma een blog gehad wat typisch ons hete.
Hier ben ik mee gestopt omdat ik het heel druk kreeg met school en echt verschrikkelijk gestrest was en erg genoeg niet genoeg tijd had voor de blog. Ik heb altijd gezegd als het rustig is kom ik terug. Maar ik begin nu voor mezelf. Net als wat ik nu in me leven heb een nieuw begin. Ik ben klaar met school en ben ontzettend gemotiveerd om nieuwe dingen te doen nou daar is hier een goed voorbeeld van. Ik miste het bloggen heel erg omdat als je nu iets maakt of wat dan ook ik had niet gevoel dat ik het aan iemand kon laten zien en dat is met bloggen zo mooi. Je kan andere mensen motiveren om iets te proberen.
Je kunt natuurlijk veel meer informatie over mij vinden op de My life story pagina.
Dan ga ik nu beginnen met de shoplog :)

Ik ben dus voor mijn gevoel niet echt los gegaan maar ik heb wel producten gekocht wat in totaal best wel veel geld was.
Ik ga even het rijtje af, ik woon dus vlakbij arnhem en ik ging dus naar de stad om even een nieuwe badpak te halen omdat ik volgende week dinsdag ga zwemmen en eigenlijk geen badpak of bikini heb.
Maar omdat we door de stad heen liepen kwamen we eigenlijk eerst uit bij Claire's normaal kom ik niet heel vaak bij Claire's maar ze hadden hele grote posters op de ramen geplakt met 5 artikelen voor 5 euro dus dat trekte natuurlijk mij weer aan dus ik liep naar binnen en er stonden 2 grote rekken met oorbellen en notitieblokjes en heel veel andere leuke hebbe dingetjes wat ik vooral ook nodig had is een nieuwe zonnebril dus dat was de eerste die ik pakte en een paar leuke oorbellen nog.
Hier mijn aankopen bij de Claire's :
 

Omdat ik dus alles met korting heb gekocht heb ik in totaal 14 euro bespaard op de artikelen dat klinkt een stuk beter he?
De volgende winkel was PAK, er zit in een zij straatje in Arnhem een winkel en die heet PAK dat merk verkoopt ook sleek en chinaglaze ik was meteen verkocht aan palette van sleek wat monaco heet. Eigenlijk zocht ik het palette curacao maar die hadden ze niet. Maar ik vind deze ook heel erg mooi en daar komt zeker nog een ooglook van online. Ik heb geluk gehad want deze koste normaal 8,95 maar omdat dit de laatste was en eigenlijk een tester mocht ik hem meenemen voor 10 procent korting maar hij was nog nooit aangeraakt dus dat was voor mij genoeg om te zeggen van JOU NEEM IK MEE IN MIJN TASJE voor €8,06! :)


Toen was ik ondertussen ver afgedwaald naar waarvoor ik eigenlijk kwam naar arnhem voor een bikini of badpak dus me moeder hielp me eraan herinneren dat ik nu wel echt voor zoiets moest gaan kijken. Dus ik overal kijken en zoeken en ik kon nergens iets vinden wat ik leuk vond en waar ik dacht nou daar kan ik me in vertonen. Toen kwam ik bij Livera en daar hadden ze een hele leuke hangen dus ik kijken en die was 40 euro. Ik dacht hij is heel leuk maar ook dacht ik, ik zwem bijna nooit. Dus ben ik verder gelopen opgegeven moment had ik nog steeds niks en liepen we naar de bijenkorf. Daar vond ik een super mooie badpak in mijn maat en waar nog 30 procent afging. Hij was eerst €42,95 en mocht hem meenemen voor €21,48 dus die heb ik meegenomen en ik ben er echt trots op!
En nu is mijn shoplog bijna tot een eind gekomen maar, dat is het nu nog niet :)
In de bijenkorf in Arnhem hebben ze ook een Mac zitten en ik wilde al een poosje een rooie lipstick maar kon steeds niet goeie kleur vinden en heb nog nooit rooie lipstick op gehad en wist dus ook niet of het me wel zou staan maar ik moest gewoon even kijken. Er kwam meteen een hele vriendelijke medewerker naar me toe en vroeg wat ik zocht ik legde het haar uit en ze liet me een paar proberen.
Ik kwam meteen uit op MAC Satin Lipstick Red A32 ik deed hem op de medewerker zei meteen hij kleurt je ogen mooi op en staat je goed en daar ging ik naar de kassa. Voor 18 euro een lipstick die helemaal bij me past. Ik ben helemaal blij!

Lieve mensen dit was mijn eerste shoplog alweer!
Ik hoop dat ik jullie genoeg heb kunnen overtuigen om mij te blijven volgen, reacties zijn altijd welkom en jullie zien binnenkort weer een artikel online!

1 opmerking:

Leuk dat je een berichtje achterlaat ♥