vrijdag 3 augustus 2012

Dove GoFresh Douchegel




Dove is een van mijn favoriete merken als het gaat om douchegels, ik vind de geur altijd heerlijk en me huid voelt altijd een stukje beter aan als ik de douchegel heb gebruikt.
Deze twee zijn net zo, ze ruiken allebei echt heerlijk en ze voelen zo lekker aan.
Jullie kennen ze vast wel maar ik wilde ze voor nu even aan jullie laten zien!
Altijd als er een douchegel in de aanbieding is bij een drogist moet ik gewoon even kijken en even ruiken. Ik sta soms wel een half uur in de winkel aan douchegel te ruiken welke ik nou lekker vind.
Bij deze twee was mijn keuze snel gemaakt en nam ik ze mee naar huis, nu dat het zomer is vind ik het heerlijk vooral hele zoete geuren te ruiken en op te doen en deze zijn daar ook een voorbeeld van.













De verpakkingen van Dove vind ik er altijd netjes en strak uitzien er staat niet teveel op en dat is net goed zo hou je het overzichtelijk en is het niet al te druk op de verpakking. Een ding waar je Dove altijd aan kan herkennen is de gekleurde dop in een streep vind dat altijd zo leuke eigenschap.

































Ik begin met deze douchegel dit is een voedende douchegel die ruikt naar granaatappel en verbena citroen het is een fris en zoet geurtje in een. Het is een lekkere verfrissing voor je huid en het voedt het ook heel goed, je huid voelt een stuk zachter aan en er zit ook NutriumMoisture om je huid diep te voeden. Echt een aanrader dus als je huid een oppepper nodig heeft.

De ingredienten in deze douchegel:




Dan de laatste douchgel dit is ook een voedende douchegel met de geur van pruim en japanse kersenbloesem, deze ruikt echt nog lekkerder dan die andere deze is heerlijk zoet en ook echt een aanrader. In deze douchegel zit ook de NutriumMoisture in en zorgt er ook voor dat je huid lekker zacht word en dat het heel goed voedt.
































En de ingredienten van dit product zijn:

Deze douchegels behoren tot mijn favorieten omdat ze gewoon zo lekker ruiken en altijd als ik onder de douche vandaan stap ruikt de hele douche naar Dove. HEERLIJK!

Wat is jou favoriete douchegel?

2 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat ♥