woensdag 1 augustus 2012

Andrelon Care&Repair Creme

Verzorgd haar is een goeie visitekaartje, net als mooie tanden en verzorgde kleding en gezicht.
Vrouwen vinden het nou eenmaal belangrijk om er goed en verzorgd uit te zien en terecht.
Er is niks zo fijn als dat je goed in je vel zit.
Ik heb die tik ook met me haar en make-up en kleding ik wil er altijd goed uitzien en kan er dus ook echt niet tegen als me haar droog is of pluizig of als het niet meer mooi glanst.
Deze crème gebruik ik altijd om me haar eventjes een oppepper te geven.

Ongetwijfeld hebben jullie deze flacon veel vaker voorbij zien komen.
Dit is echt mijn haar wonder, ik gebruik hem altijd als ik me heb gedoucht of me haar heb gewast ik breng het dus aan op nat haar en laat haar dan natuurlijk op drogen zodat de crème extra goed kan inwerken. Daarna voel ik meteen dat me haar stuk zachter is heerlijk ruikt en niet meer zo pluist.
Je haar word er ook een stukje sterker van en zorgt ervoor dat je haar zichzelf afweert tegen invloeden van buitenaf.

2 pompjes van deze fles is al genoeg voor je hele haar, ik buig altijd voorover en verdeel de crème over beide handen en ga dan met de handen door het haar aan en knijp een paar keer in de punten van het haar. Zoals ik al zei laat ik het altijd natuurlijk op drogen dat is ten eerste veel beter voor je haar en de crème kan zo goed inwerken.
De ingrediënten van dit product is:

Als je nog een product zoekt wat je haar echt even lekker oppept en het goede verzorging geeft is deze echt een aanrader, ik zou zelf niet meer zonder kunnen ik gebruik hem zo vaak en zie me haar echt verbeteren. Het glanst beter je merkt dat je haar steviger word en het ruikt ook nog is lekker fris.

Wat is jou favoriete haar product ?


2 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat ♥